reklama

Pádové otázky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kto som
Čo robím so životom

Od koho rady prijímam a
Z čoho mám strach

Komu je pieseň určená, čo nosím na perách
Čomu svoj život zasvätím a

Koho mám rád
Čo pre mňa znamená stokrát dostať mat

Na kom mi najviac záleží a
V čom je moja sila

Pred kým padám na svoje kolená a
Pred čím sa moja hlava nikdy nesklonila

------

Kladiem si pádové otázky a odpovede žijem tak
aby na konci bolo víťazstvo. Nie pád.

Gabriela Mikulčíková

Gabriela Mikulčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na tom, kto som, stále pracujem. Mám technické vzdelanie a human/itné/ srdce.Tam niekde som ja... a občas úplne inde. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu